piątek, 15 lutego 2013

Rozdział 13.

     Zdruzgotana Tonks siedziała na łóżku Remusa jeszcze przez kilka chwil. Nie do końca dotarło do niej co się stało.W sumie nie wiedziała, jakim cudem jej mąż nic nie pamięta. Ktoś musiał na niego rzucić zaklęcie zapomnienia.. co by oznaczało, że Scabior niekoniecznie znajdował się pod klątwą zaklęcia Imperius. I możliwe, że Obliviate rzucone na niego chybiła - w końcu Dora była podniecona odnalezieniem sposobu na ,,odnalezienie'' swojego męża.
     W tym samym momencie do pokoju wbiegli jej rodzice.
   - Doro! Posłuchaj, mam złą wiadomość! Coś poszło nie tak! Scabior.. on wcale nie był pod Imperiusem.. w dodatku Zaklęcie Zapomnienia też nie poskutkowało! - krzyknęła Andromeda - ale w ostatniej chwili rzuciliśmy z Tedem bardzo potężne Obliviate.. tym razem na pewno się udało, sprawdziliśmy to z veritaserum.. ale powiedz - CO Z REMUSEM?!
  - Straciłam go - usta jej zadrgały - wykasował mu wspomnienia.. myśli, że właśnie został przyjęty na posadę do Hogwartu, Syriusz jest winny.. aha.. no i.. że nie ma żony.. - Tonks zaczęła płakać tak jak nigdy nie płakała.
     Serce jej pękało. Nie umiała rzucać anty-zaklęcia na Zaklęcie Zapomnienia.. Straciła jedyną osobę dla której warto było żyć. Chciała umrzeć. Chciała, żeby ten koszmar w końcu się skończył. Chciała pójść do samego Voldemorta i kazać mu się torturować.. a potem zabić.. Chciała umrzeć..
   - Nie. - powiedziała - Pojadę do niego. Spróbuję zrobić co mogę.
     I bez zastanowienia wyszła z pokoju. Nie spojrzała nawet na zaskoczone miny rodziców. Deportowała się na ganku i aportowała się w kawalerce męża.
   - Znowu ty? - zdziwił się - ehh.. no dobra. Ja w sumie chciałem cię przeprosić. Niepotrzebnie wrzasnąłem.. coś musiało ci się pomieszać..
   - Nic mi się nie pomieszało.. Nazywam się Nimfadora Lupin. Ty jesteś Remus Lupin i jesteś moim mężem. Syriusz - twój przyjaciel zmarł ponad rok temu. Dumbledore miał pogrzeb przed miesiącem.. A Sam-Wiesz-Kto wrócił. Zakon Feniksa znowu działa. Posłuchaj mnie! Mówię prawdę!
   - Nie, nie mówisz.. jestem nauczycielem obrony przed czarną magią w Hogwarcie. Od urodzenia zawsze byłem singlem. Seryjny morderca Syriusz Black był kiedyś moim przyjacielem, ale odkąd zdradził Jamesa i Lily.. i ten biedny Harry Potter.. szczerze ci powiem, że mam ogromną nadzieję spotkać go w Hogwarcie!
   - Ty go przecież znasz! W sumie się z nim przyjaźnisz! A ja cię bardzo kocham! Przypomnij to sobie.. przypomnij.. - zapłakała
   - Przykro mi.. nie pamiętam.. naprawdę mi przykro..
      Nie mogła tego słuchać. Wpatrywała się w niego i w jednej chwili pocałowała go w usta..
   - T-Tonks? - wyszeptał, po czym pocałował ją, a ona wsunęła dłoń pod jego koszulę...
_____________________________________________________________________________
No w końcu się doczekaliście :) Mam nadzieję, że chwyciliście o co chodzi w ostatnim wątku.. :D

7 komentarzy:

  1. Chwyciłam,chwyciłam :D
    Bardzo mi się podoba. :3
    Czekam na NN i mam prośbę.
    Dodaj obserwatorów! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy wchodzisz na bloggera z lewej strony masz pasek obserwowanych przez ciebie blogów. Wystarczy kliknąć w "dodaj" i tam wpisac adres bloga którego chcesz zaobserwować. Będziesz dostawać informacje o tym kiedy na blogu pojawi sie nowy post tak jak zawsze przy obserwowaniu bloga.

      Mam nadzieje ze jakos pomoglam no ale jsli nie to przepraszam ;)

      Usuń
  2. Dziękuję :) i niestety nie umiem, bom nieutalentowana informatycznie :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodanie obserwatorów jest bardzo proste :)
      Wystarczy że wejdziesz w bloggera. Nastepnie klikasz w bloga na którym maja sie pojawic obserwatorzy.
      Potem na tym pasku z boku klikasz w "układ".
      Później szukasz tam paska z napisem "dodaj gadzet". Jest ich kilka mozesz wybrac gdzie chcesz miec obserwatorów ;)
      Kiedy juz go znajdziesz klikasz w niego.
      Potem wyswietla Sie okno z gadzetami. Tam w tym oknie po lewej stronie klikasz w napis "więcej gadżetów".
      Pierwsze co ci wyskoczy to obserwatorzy. Klikasz w nich, wpisujesz tylko jak chcesz nazwac ten gadzet ( moi obserwatorzy, oni mnie czytaja itp.) i klikasz w gotowe. No i po kłopocie.
      Mam nadzieje ze pomoglam ;3

      Usuń
  3. Super! Kurcze, piszesz o jednym z moich ulubionych paringów ♡
    Zapraszam do mnie: hogwart-moimi-oczami.blogspot.com
    Daj koma i zaobserwój a odwdziecze sie tym samym :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za pomoc, udało mi się ustawić :) Oczywiście zaobserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń